Sunday, March 06, 2005

Zwemmen als het winter is.

Vandaag hebben ik, Benjamin en Catherine gezwommen, het was wel wat koud, wij... hebben allemaal spelletjes gespeelt in het water.
Ik sta hier op de foto voor de fontijn. We hebben de dolfijn opgeblazen, die zie je nu niet, als je daarop beweegt dan val je er soms af.
Nu ben ik hier in mijn bikini een postje aan het schrijven, met een truitje aan. Maar jullie daar in belgie hebben echt zo geen luxe zoals bij ons hoor, wij hebben nog geluk ook omdat wij een zwembad hebben. Het betekent niet dat het hier warm is, het is hier ook koud hoor, het is hier ook winter.
Ik ben ongeveer een stuk of vijf keer gevallen in het zwembad. Nu is al de schaduw over het zwembad getrokken. Nu zal ik niet meer zwemmen. Mama dacht bij het eten, toen de dolfijn aan het botsen was, dat er een haai in het zwembad zat.

Alexander is met zijn vriend naar de zee, maar wij kunnen niet omdat er anders zand in Eveline haar gips zou komen, en ze kan ook nog niet wandelen.