Thursday, March 24, 2005

Vandaag begint de paasvakantie

hoipipeloi!!!! hoe ist nu met jullie??? alles nog goed???

Ik ben blij, want vandaag begint hier de vakantie!!! Maar hier is het maar voor 1 week + vandaag (Goede Vrijdag)!!! Spijtig geen 2 weken zoals bij jullie! Vandaag is mijn dag weeral goed verlopen omdat vandaag de vakantie begint, mocht je bij "social studies" cake ofzo meebrengen... en dat was heel lekker. Ja zoals je mss merkt, die Amerikanen vieren alles mee! Zoals vorige week was er een Ierse feestdag, St. Patrick's Day, awel dat vieren ze hier ook. Maar dat geeft niet want voor cake en taart is er altijd een plaatsje in mijn buik!!!!

En voor "Math" hebben we een percentage gekregen voor al onze toetsen, ik heb 96% das goed he!!! En voor "Science" daar hadden we een test en bij een test van "Science" als je bovenaan op je test 'I Love Science' schrijft, krijg je een extra punt en ik was da vandaag toch vergeten zeker!!! Als de test gedaan was verbeteren we dat met de klas, iedereen krijgt een ander zijn test maar ik mocht mijn eigen verbeteren en ik heb 79% , das toch ook goed, maar als ik dus 'I Love Science' had opgeschreven had ik 81% , want elke oef. dat je fout hebt telt voor 2 punten dusja...

Awel, je moet eens iets weten... we gaan zondag op whalewatching!!!! Eindelijk... Alexander gaat filmen met zijn nieuwe 2dehands camera, papa gaat fotos trekken met zijn extra lange lens,... maar daar zal ik wel nog een artikelke over schrijven wanneer het gebeurt is!!!
Dat is wat ik over vandaag te vertellen heb... toch de leukste dingen...
Heel veel groetjes en kusjes en knuffels van -evelinetje-!!!!!!!