Wednesday, March 16, 2005

American friends

Rachelle-Emily-Tricia
Hey iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!hoe is het nu allemaal met jullie????
Zoals jullie mss al weten heb ik mijn vaste vriendinnen al gevonden!!! Ik heb er wel andere leren kennen in het begin, maar daar ben ik niet zo veel meer bij.

Mijn vaste vriendinnen zijn: Emily, Rachelle, Tricia, Kaleigh, Lauren, Katie, Alexa,...maar degene waar ik meestal bij ben zijn Emily, Rachelle, Kaleigh en Tricia, de rest kom ik in de klas tegen of zie ik op de speelplaats.

Emily, is geboren in Mexico en heeft daar tot het 4de leerjaar gewoont, in het 5de leerjaar zijn ze naar California verhuist, toen ze naar hier kwam kon ze ook geen engels spreken want ze spreekt normaal spaans maar nu kan ze al heel wat engels!!! bijna zoals al de andere kinderen hier. Ze heeft mij dit allemaal vertelt in de office. Wij 2 zitten daar het eerste lesuur samen, ik omdat ik geen P.E. kan doen met mijn been en zij omdat ze haar hoofd heeft pijn gedaan en waarschijnlijk ook nog niet mag turnen, dus dan zitten we daar wat de babbelen.

De andere meisjes wonen hier al heel hun leven. Op de foto, die ik heb gemaakt na school aan het hek staan 3 van mijn vriendinnen op: aan de linkerkant is het Rachelle waar ik nog maar pas naar haar verjaardagfeestje ben geweest, in het midden Emily, die van Mexico komt en aan de rechterkant Tricia.

En wat vind je van ze? Zien ze er leuk uit? Ze zijn in ieder geval zeer leuk!!!
!!!kusjes van mij!!!-eveline-Miss Ya-eveline-LOVE-!!!-eveline-Big kiss!!!