Saturday, March 26, 2005

Een dagje aan zee

Hoikidoikie!!! Het is Eveline weer die een artikelke schrijft!!!
En hoe is het vandaag met jullie? (Zijn jullie dat nog niet beu dat ik dat elke keer vraag?)

Vandaag zijn we voor een hele dag naar zee geweest, een hele dag kun je het nu ook weeral niet noemen want we zijn in de ochtend vertrokken en in de middag weer thuis.

Tekenen in het zand met gips.

We waren er nog maar een kwartiertje en we zagen al een groepje dolfijnen passeren!!! Eigenlijk hebben we er gans de middag gezien!
Als ik ze allemaal zou samen tellen dan zullen het er superveel zijn!!! Toch tof he!!! Maar wat nog toffer is: dat we zelfs walvissen hebben gezien!!!
2 Keer zelfs!!! Eerst zag je zo de damp uit het spuitgat komen en dan zag je ze bovenkomen en daarna de staart. Maar spijtig genoeg weten we niet echt welke soort het is want zoveel kan je niet herkennen aan een walvis als je alleen de rug en rugvin en staart ziet. Spijtig maar het is zo.

De eeste woorden die Catherine zei als we de eerste walvis zagen was: "eigenlijk moeten we morgen niet gaan".
Maar we gaan wel! Het staat vast! Eveline heeft het gezegt!! Ik heb er al echt goesting in!! Ik hoop dat we er zullen zien want je kunt het nooit op voorhand weten! Ik hoop dat ik zo een glazen bol had waar je dat zo in kunt zien... maar dat zou iedereen willen hebben denk ik.
We moeten wel om 7 uur opstaan... "Zeg, is vakantie bedoelt om vroeg op te staan?" Maar voor mij geeft het niet want je moet er ook iets voor hebben!

Maar over dit allemaal zal ik morgen wel een artikelke schrijven.
Alexander heeft met zijn nieuwe camera wat zitten filmen maar de dolfijnen heeft papa maar gefilmt! Gelukkig maar! De walvissen hebben we niet op camera (wel spijtig) Morgen zullen we ze hopelijk wel op camera hebben! En ook foto's!!!

Voor vandaag ga ik u laten! Heel veel kusjes en groetjes en knuffels en nog veel andere knuffels van Eveline.