Thursday, March 03, 2005

talent-show op school

Ik heb gisteren mee gedaan aan de talent-show: er waren veel die dansten, een paar speelden piano, er waren een paar die gewoon zongen, iedereen deet iets anders, er waren wel twee die op hetzelfde liedje dansten, maar ze deden toch niet dezelfde danspasjes. Er waren nog twee meisjes uit mijn klas die mee deden. Toen ik toe kwam mocht ik mijn gitaar al achter het podium zetten maar ik mocht er nog niets uithalen, toen ik aan de beurt was moest ik achter het gordijn nog alles klaar zetten , ik moest heel rap zijn. En dan moest ik er nog af, alles moest weer allemaal in mijn zak, ik was de rits nog aan het toe doen en het gordijn ging al open voor de volgende, gelukkig was ik juist op tijd weg. Papa stond in de file en was dus te laat voor foto's, en dat vind ik wel een beetje spijtig. Toen ik op het podium moest dan had ik wel een paar zenuw-kes maar het ging wel snel over.
Ga stoppen, tot de volgende keer, Catherine.