Sunday, March 13, 2005

slaapfeestje!

Hey iedereeen, ben ik het weer e ! Over het slaapfeestje van gisteren: het was heel leuk! Maar spijtig genoeg moest ik mijn gebroken been meenemen!!! :-) (maar ik kon ook niet anders)



Dus het begon vrijdag om 5uur en eindigde om 4uur op zaterdag. Eerst speelden we daar spelletjes en dan kregen we pizza op ons bord!!! Na de pizza kregen we ijs en cake!!!! Daarna speelden we nog wat en deden we nog veel leuke dingen. Toen het bijna middernacht was hadden we besloten om eindelijk onze film te bekijken, iedereen mocht zijn lievelingsfilm meenemen, ik bracht 'daddy daycare' mee en daar hebben ook naar gekeken.
De mama ging dan slapen en ze zij dat we nog een half uurtje mochten babbelen en dan moesten we gaan slapen, maar je kent dat wel dat dat dan niet gebeurt en dan heeft meer dan de helft van de kinderen liggen kletsen, GANS DE NACHT!!!!! Maar ik heb toch een uurtje ofzo geslapen in de zetel (tis ook wel niet zoveel maar tis toch ietske) Tegen 5uur in de ochtend hebben we nog een film uitgekozen om naar te kijken en pas tegen de ochtend waren er die gingen slapen!!!! Maar ze zullen niet echt geslapen hebben want vlak naast hen hebben wij een spelletje gespeeld op het keyboard en dat is veel lawaai.
In de ochtend hebben we dan nog veel dingen gedaan en tegen de middag zijn we naar de pleinen gegaan, ik met de auto met de mama en de anderen te voet, als het 3uur was zijn we terug naar huis gegaan en daar hebben we nog een stukje van een andere film bekeken, der waren er die in slaap waren gevallen!!! Tegen 4uur was het gedaan, het feestje was over....
alle nu weten jullie ook ongeveer wat een feestje hier is he!

kusjes eveline!!!!!1