Friday, March 04, 2005

met krukken naar school

Hey iedereen!!!!!!!!!!!!!
Vandaag ben ik weer naar school gegaan.In het begin was ik niet zo zeker of ik wel zou gaan maar ik heb het gedaan dus ja.
Als we er toekwamen zijn we naar de office gegaan, om te zeggen dat ik weer op school ben en te laten zien wat er is gebeurt. Omdat ik het eerste lesuur normaal P.E. heb(maar ik kan nu niet turnen) ben ik met mijn mama naar een boekenverkoop in de Bib van de Primary School gegaan (ikke in een rolstoel van de school omdat ik me dan beter kan voortbewegen).
Daarna zijn we naar de Middle School Office gegaan en daar hebben ze een vriendin van mij gehaald die mij dan kon helpen om de trappen op en af te gaan want dat gaat helemaal niet alleen dus ja... ze heeft me dan heel goed geholpen. En eigenlijk was iedereen heel vriendelijk voor mij! Ze vroegen of ze mijn rugzak moesten dragen en zo, ze waren heel vriendelijk!!!!!!!!!
Ik heb zelfs al een zelfgemaakt kaartje gekregen van een vriendin. Dit is zo het belangrijkste wat er gebeurt is.
Heeeeeeeeeeeel Veeeeeeeeel Groetjes Van
..................................................................... Eveline-xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox-