Tuesday, March 15, 2005

een hamstertje

Hallo, Catherine hier,
ik had voor mijn verjaardag een nieuw hamstertje gekregen, maar twee weken geleden is het gestorven, het was nog maar 5 weken oud. Mama zegt dat het niet door mij is, gelukkig! Ik zou een ander krijgen.
Papa had gisteren eentje mee van een mevrouw van zijn werk, die heeft er heel veel en brengt ze soms mee naar het werk, ook voor andere mensen.
Ik weet nog geen naam maar dat komt nog wel, ik ben nog aan het denken. Het hamstertje is een meisje en het is nog maar 4 weken oud. Ze is nog een beetje bang en ze eet nog niet uit mijn hand, maar dat is normaal. We moeten ze eerst wat laten wennen en dan langzaam mee beginnen spelen.
Mijn eerste noemde Poekie en het tweede Twixie.
Het hamstertje kon onmiddelijk in mijn mijn eigen hok, mama wist het al want papa had haar gebelt en ze had het stiekem klaargezet. Het was voor mij een grote verrasing. Het hamstertje is in een kleine reiskooi naar hier gebracht, papa zegt dat het hamstertje op zijn werk met al de andere hamstertjes in een grotere kooi zaten, en dat ze al die andere kooitjes gewoon mee had, slim niet?

Ga stoppen vele lieve groetjes van catherine.