Saturday, December 30, 2006

mijn sneeuw vakantie

De laatste week ben ik op vakantie geweest in 2 andere staten van Amerika. Vorige week vrijdag zijn ik en een vriendin, Olivia, vertrokken op onze vakantie. Onze eerste stop was in Utah, dat was ongeveer 10 uur rijden langs Las Vegas. Die vrijdag hebben we helemaal gewoon in de auto gezeten. Dat was wel heel saai. Maar als je wat slaapt en naar wat films kijkt gaat dat wel. Daar in Orem, Utah zijn we 's avonds togekomen. We verbleven bij familie van hen voor de nacht. De volgende dag, zaterdag, zijn we weer op weg vertrokken naar Rexburg, Idaho. Dat was ongeveer 5 uur rijden, dus het was wel wat minder. Daar verbleven wij met vrieden van hen voor 4 dagen. Natuurlijk lag er heel veel sneeuw, daarom zijn we wel veel buiten geweest in de sneeuw en daar hebben we dan veel gespeelt. We zijn ook zelfs een dag gaan snowboarden, dat was wel erg leuk maar ook wel een beetje moeilijk omdat het onze eerste keer was. Daar heb ik dan ook met die familie kerstmis gevierd.

Na een paar dagen was ons verlof daar over, dus we vertrokken op onze weg terug. We hadden dan weer gestopt in Utah, en daar zijn we 2 dagen gebleven. Een van die dagen zijn ik en Olivia weer een halve dag gaan snowboarden. 't Was wel een beetje duurder, maar zeker de moeite!!!

De volgende vrijdag, was ons verlof daar over dus terug vertrekken naar ons stadje. Dat was weer de hele dag rijden. We hadden wel veel films bekeken en ook zeker wat gerust. En nu ben ik al een paar dagen thuis. Dat was dus wat ik allemaal ongeveer heb gedaan. Kusjes van Eveline.
Twee fotootjes met mijn gsm:

Arizona, een staat waar we door gereden zijn

Nevade, een andere staat waar we doorgereden zijn. De staat waar Las Vegas is.