Wednesday, August 15, 2007

LG kamp

Het is natuurlijk niet alleen conditietraining en sporten op het strand, tijdens en na de lunch is er ook tijd voor kampen en zandkastelen te bouwen, te peddelen of boogyboarden, dodgeball te spelen (als ik dat al goed schrijf tenminste) of gewoon in het zand te liggen kletsen en niets doen, want dat mag ook.

Helena zou Helena niet zijn, als ze niet iedere dag een ander soort kamp probeert te bouwen en blijkbaar had ze vandaag de hulp van drie sterke jongens (nogwel uit haar eigen school!). Een diepe put om te schuilen tegen de wind en daarbovenop alle lange stukken drijfhout die te vinden zijn, die weven als een stevig dakgebinte en alle strandlakens samen vormen een prima dek. Gezellig maar vooral lekker donker daar!

"This rocks!"

En hier ken ik het verhaal eigenlijk niet van. Wat ik wel weet, is dat Catherine zowat iedereen heeft gefotografeerd vandaag. Wat ik denk, is dat ze de rollen wilden omdraaien en ze wat heeft tegengestribbeld en haar met een stok de truck opgekregen hebben??? Of was het toen ze die bijensteek had onder haar voet, of dat denkt ze toch tenminste? Het deed even pijn en zwelde een beetje op, maar het was al snel weer beter en nu zien we nog enkel een rood puntje.
Nog twee dagen te gaan, vier weken is veel te kort, hoor ik hen telkens weer opnieuw zeggen. "Mogen we volgend jaar de twee sessies doen?" Dat is dan wel acht weken aan een stuk, acht weken buiten sporten en spelen, daar kunnen we zeker geen nee tegen zeggen!