Wednesday, June 21, 2006

Alex-san message from JAPAN 1

Hey, Alex hier,
ik ben hier nu een dag in de family en het is vrij goed!
Vandaag al naar school @ moeten gaan en morgen ook, en ik denk tot het einde van mijn verblijf hier! Het is vertrekken om 7.30u in de ochtend en dan thuis tegen 7.00u uur 's avond.
Ik moet de bus nemen en nu moet ik nog per rit betalen maar ik denk dat we vrijdag een buspas gaan halen, het is 420 yen per busrit naar school, enkele rit... dus 2x 420 per dag.
En ja, ik moest gisteren 7 uur in de luchthaven wachten voordat ik mijn vliegtuig naar Toyama kon nemen omdat we met de groep samen in het hotel vertrokken en de meesten een vroege vlucht hadden.

Er zijn hier, ik denk, nog 6 andere studenten van ergens anders en nog 4 van YFU. Een meisje vanuit Texas die hier een paar huizen verder verblijft maar zij was in de vroege groep van YFU-studenten die vertrokken waren voor mij. Ik denk dat er ook nog 2 vanuit Australia zijn, en nog andere landen ... maar de meeste van America!

De mensen hier thuis hebben internet dat ik mag gebruiken en ook een micro en webcam, maar ik weet nog niet of ze skype hebben maar wel msn ...

Het weer is warm en vochtig, @ maar soms valt het mee, het hangt er vanaf!
Het is nu 9.30u en ik ga nu douchen en dan gaan slapen!

Bye, Alex.