Thursday, June 22, 2006

watersports girl

Hey, Eveline hier.
Ik ben begonnen met het High School programma voor Water Polo.
We trainen elke dag, maar niet in de weekends. Maandag en Donderdag beginnen we om 6 uur in de ochtend tot 8 uur. En dinsdag is het van 7:30 's ochtends. Op Woensdag hebben we tot hier toe nog geen gehad omdat ze nog moeten uitzoeken wanneer het zwembad vrij is voor ons.
De trainingen zijn niet zo gemakkelijk, eigenlijk heel zwaar, vooral veel zwemmen (heel veel) maar ik word er wel beter van dus dat is dan wel goed.
Ik speel ook nog altijd bij South Coast Waterpolo Club, maar voor dat neem ik efkes een pause omdat ik nu in het High School team ga.


Ik kijk al uit naar volgende week, dan ga ik met mijn zussen elke dag surfen bij Surf Laws. We zijn al wetsuits gaan kopen en na het kamp krijgen we ook een eigen surfboard. Zondag had ik het al eens opnieuw geprobeerd, maar dan met twee op een longboard. Zo tof!