Monday, July 10, 2006

Alex-san message from JAPAN 4


(een reconstructie uit een email naar mama)
Afgelopen zaterdag ben ik 's avonds naar een party met mijn familie geweest, amai, al dat Japanees, maar wel heel gezellig.
Zondag hadden we een samenkomst van alle YFU-studenten uit Toyama. Op die meeting was er iemand uit Nederland die hier toen pas twee dagen was, die jongen zit nu ook in mijn klas. Nu kan ik ook al eens af en toe wat Nederlands praten, maar meestal praten we in het Engels want dat ben ik gewoon en daar versta ik hem beter in.
Vandaag, maandag, zijn we met een paar naar de Karaoke geweest en dat was heel erg tof, ik denk dat we dat nog gaan doen. Het kon niet beter!
Misschien moeten we voor thuis ook zo'n karaoke-machien gaan kopen. Ze zetten dat hier in een kamer en die is dan alleen voor je eigen groep, ge zit dus helemaal prive.
Ik weet niet wat ik nog moet schrijven, behalve dan dat ik al aan de helft van mijn exchange tijd zit, wel ja, het gaat snel, veel te snel!

Meer foto's op PBase