Wednesday, July 26, 2006

mijn Verjaardag


Een jaar wachten tot je verjaardag, duurt toch wel erg lang, maar eindelijk was het zover, vandaag!
Al heel vroeg werd ik wakker, maar op je verjaardag moet je hier in mijn familie wachten tot iedereen op is en dan roepen ze de jarige om dan allemaal samen voor je te zingen als ge binnenkomt. Maar natuurlijk was ik weer als eerste wakker, dus heb ik maar eerst papa wakker gemaakt en dan nog wat bij mama in bed gekropen. Toen mama in de douche was heb ik al de anderen ook wakker gemaakt en dan heb ik nog wat in de gang zitten wachten.

Toen mocht ik komen terwijl ze van "Happy Birthday" zongen en ben ik als een marionnetje de keuken binnengemarcheerd. Dan mocht ik mijn kadootje openmaken en dat was wat ik juist zo graag wou hebben, een remote controll car.

Nadat ik heel veel met mijn auto gespeeld heb, hadden mijn zussen onze auto ingeladen en zijn we naar zee gereden om te surfen. Omdat het vandaag mijn verjaardag was, mocht ik zo lang als ik zelf wou op het blauwe surfboard in de golven blijven, anders moet ik altijd eerst mijn zussen laten.

Bij het terug naar huis rijden, zijn we nog een ijsje gaan kopen bij Cold Stone, de jarige mag dan altijd kiezen wat die maar wil en mag er ook een koek met chocolade en sprinklers bijnemen. Vandaag was het dus mijn beurt!

En toen we weer thuis waren heb ik ook nog naar mijn lievelingsfilm gekeken "Scouby Doo".
En nu slaap ik en moet ik alweer een jaartje aftellen tot het 'mijn' dag is.