Thursday, May 18, 2006

put on a happy face!

Hey, alles goed daar? Het is Eveline nog een keertje. Hier is alles anders goed hoor, het leven gaat nog steeds haar gewone gangetje. Veel is er de laatst tijd niet gebeurt. Maar vorige week hadden we testing week. niet leuk dus. We hadden elke dag testen. Omdat ik dus volgend jaar naar High School gaat ga ik wel nog binnen 3 weken finals hebben. Zelfs een op mijnen verjaardag!! Maar dan op het einde van die dag hebben we dan nog een 8th grade dance!

Voor water polo hebben ik nu voor 2 weken geen, rustpause. Maar zaterdag en zondag hebben we weeral wedstrijden om te zien of ons team mee mag doen aan de Junior Olympics. Van alle meisjes zijn er 15 gekozen, en ik zit daar bij. Ik heb wel een vriendin van het school en zij was dan niet gekozen. Spijtig.

Op school gaat ook alles goed, en das dan al dat ik te zeggen had.
Nog vele kusjes van Eveline :-)