Monday, May 01, 2006

Tournament


Hi, het is Eveline nog eens een keertje.
De laatste tijd is er niet zoveel gebeurt, maar dit weekend had ik een tournament.
Het was heel leuk. Op zaterdag hadden we twee wedstrijden. Onze eerste hadden we gewonnen tegen Malibu met 5-6. In deze wedstijd had ik 1 keer gescoord. Omdat we wonnen moesten we onmiddelijk weer spelen en dat was heel vermoeiend. We speelden tegen California, zij wonnen met 2-9. Daarvan had ik ook een goal gemaakt. Eigenlijk hadden we die wedstrijd goed gespeeld omdat we daar vlak voor nog een wedstrijd hadden gehad.
Op zondag hadden we een wedstrijd voor de derde of vierde plaats van de twaalf teams, hier in Ventura. Toen verloren we onze wedstrijd tegen Santa Barbara. Zij hebben de derde plaatst behaald en mijn team de vierde. Dat team, California, had de eerste plaats behaald. En ik denk dat de Titans tweede plaats hebben, maar daar ben ik niet zeker van. Ik denk dat we toch goed gespeeld hebben.


Volgend weekend hebben we nog een ander tornooi. Deze keer voor de San Diego County Cup. Ik vertrek vrijdagochtend al en we zullen daar een heel weekend wedstrijden hebben. We verblijven daar ook in een hotel. Als we dan terug in het school zijn, hebben we State Testing, dat is zoals examens.
Nog veel groetjes van Eveline!!!