Wednesday, February 23, 2005

taak voor P.E.

hallo iedereen
ik ben het weer he!!! vandaag (woensdag) heb ik een taak gedaan op onze computer, die was voor P.E. (turnen) we moesten een biography over een voetballer maken, ik ken er geen dus ik ben maar op google gaan zoeken naar een. Na een tijdje had ik er een gevonden, van Anderlecht. Over die voetballer moesten we dus 5 paragraphs schrijven (een paragraph moest een blokje van een 5tal zinnen zijn) een moest gaan over de voetballer zelf (gegevens) , zijn hobby's en interesses, history over de club waar hij speelt, wat hij doet op het velt en wat hij al op het veld heeft gedaan (zoals scoren, welke belangrijke matchen,...) en waarom hij zo speciaal is in voetbal (of wat er speciaal is aan hem in voetbal) , ja dus ik heb dat allemaal in het engels moeten doen e!!!!!! het lukte wel, maar soms heb ik aan mijn mama iets gevraagt als ik het echt niet wist. Als ik alles gedaan had, heb ik alles zitten overlopen met mama, foutjes verbetert, enz... daarna hebben we dat naar mijn papa doorgestuurt want thuis hebben we nog geen printer en daar heeft hij er wel een... straks komt hij thuis en gaan we zien of het gelukt is. Je zult het niet geloven maar ik heb er een hele namiddag aan gewerkt he!!!!!!! en moe dat ik nu ben, gewoon van wat dingen op te zoeken op het internet en dat in zo'n tekst zetten!!! maja...de taak is wel maar tegen vrijdag maar stel nu dat het niet gelukt is dan kan ik het morgen opnieuw proberen. Ik hoop dat het gelukt is want ik heb geen goesting om dat weer helemaal opnieuw te doen!!!!!
A ja, voetbal noemen ze hier "soccer", ze hebben ook "football" maar dat is dan een soort rugby, ge moet het maar weten hoor!
vele groetjes van mij!!!!-xxx-eveline-xxx-