Tuesday, February 15, 2005

dinsdag 15 februari

NEE, niemand heeft een nachtmerrie gehad, ik ben wel eens in de donkere nacht, buiten, op speurtocht geweest om er eentje te zoeken, maar blijkbaar zijn die beesten banger van mij dan ik van hen, ik heb er geen gezien. Die spinnen zijn wel niet de meest gevaarlijke dieren uit deze buurt, er lopen hier een boel coyote's en bobcats rond, evenals ratelslangen, we zullen die zelden te zien krijgen omdat die heel schuchter zijn. Toch worden er hier jaarlijks mountainbikers aangevallen, die komen te snel en te stil opdagen zodat de dieren geen tijd hebben om te vluchten,ze voelen zich dan bedreigd en vallen aan.

Vandaag hebben we een jarige in huis, we zijn gisteren dus een kleine verrassing gaan halen EN inpakpapier EN hebben onszelf getracteerd op ons eerste lik-ijsje sinds vorige zomer, a big one, $1.99, uit de long-drugs, niemand had problemen om het op te krijgen!
Vandaag is na een lang week-end weer iedereen naar school getrokken, met dubbele gevoelens, sommigen zouden liever naar hun oude school getrokken zijn, ik zou normaal nu ook niet thuis zitten, maar ben voorbestemd om vandaag op te kuisen, was doen, kuisen, kindjes ophalen, huiswerk maken, koken, afwassen, kindjes wassen, voorlezen en kindjes in bed leggen. Bah...schone vooruitzichten...