Monday, February 21, 2005

Bomb

While the other explosives played during recess,
Bomb studied diligently in hopes of one day
becoming a Smart Bomb.

Deze maandagochtend beluisterde Sycamore Canyon School hun antwoordapparaat met al hun boodschappen van het afgelopen weekend. In 1 ervan was vrijdagnacht een boodschap ingesproken door een vrouwelijke stem en die zij dat er op school een bom zou ontploffen op maandagmorgen om 8 a.m. Natuurlijk kwam de sheriff erbij en nog politie om heel de school te doorzoeken, dat hebben ze gedaan, maar ze hebben niets gevonden. Ze kwamen tot de conclusie dat het waarschijnlijk om een soort bedreiging ging. Ze hebben het wel serieus genomen want de school zegt dat ze alles zouden doen voor de veiligheid van de kinderen. Dit stond allemaal in een brief die we hebben meegekregen vanavond. Gelukkig dat ik dat niet wist!!! Ik ben het maar te weten gekomen na school als ik die brief aan mijn mama gaf en zij heeft die brief vertaald, eigenlijk begreep ik er niet veel van, maar nu wel hoor! s' Avonds hebben ze nog eens opgebeld en via een automatische boodschap alles nog eens uitgelegd en dat het morgen wel school is. Dat is wat er dus gebeurt is vandaag...kuskes eveline