Thursday, February 24, 2005

koekelekoe!!!

Hey iedereen (ben ik het weer e die een artikel schrijft e!)
Zeg... in verband met al die essay's die ik al heb moeten maken jong... gisteren heb ik een gemaakt voor P.E., ik heb er al een voor science moeten maken, voor wiskunde,... jong echt niet plezant!!! En nu heeft de juf van engels (die juf komt van DUITSLAND) gezegt dat we er weer een moeten maken tegen maandag!!!! Ik vind dat echt niet leuk!!! Die essay's ben ik echt al beu! Wat moet dat dan zijn met die kinderen hier, als ze altijd zo'n essay's moeten schrijven dan zijn die dat ook zeker beu!!!
Vandaag hebben we voor P.E. nen biep-test gedaan! En ik die dacht... nu zal ik nooit meer een biep-test moeten doen... maja dus dat kennen ze hier blijkbaar ook al. Voor degene die niet weten wat een biep-test is: je moet een bepaalde afstand lopen (meestal is dat denk ik 20 meter) en je moet dus voor de biep aan de overkant zijn, maar.... die biep gaat altijd maar rapper en rapper na elkaar komen... en je moet het dus zo lang mogelijk uithouden. Ik heb 50 keer! Ik vind dat wel veel voor mij hoor!! Alle nu weten jullie weer wat van mij...
kusjes en knuffels en groetjes van eveline!!!!!!!