Tuesday, February 22, 2005

11 jaar

Hoi allemaal, vandaag ben ik elf jaar geworden. Het was een leuke dag op school, ik heb wafeltjes uitgedeeld in de klas en iemand vroeg of hij nog een Franse wafel kreeg, weten ze nu nog niet dat ik van Belgie kom??? Meestal nemen ze cupcakes uit de supermarkt mee of een donut of een ijsje, ik denk dat er nog niet veel kinderen van de hele school al eens wafeltjes hebben meegebracht. Soms vroeg er iemand of hij of zij er nog eentje kreeg, ik knikte nee, want anders is dat niet eerlijk voor de andere kinderen van mijn klas. Tijdens de middagpauze vroeg Jenna mijn vriendin of we zouden wisselen van drankje, zij had een klein blikje Dr Pepper en ik had een halve liter fles Cola mee, ik toonde de inhoud van de Dr Pepper en van de Cola. Ik ben niet dom hoor, jij denkt toch niet dat we zo zouden wisselen? Zo oneerlijk! Op school, als je jarig bent, krijg je een potlood met "Happy Birthday" op en mag er een kikker op je bank liggen. Ik had de kikker ook meegenomen naar de andere klas naast ons en heb hem daar op mijn bank gelegt zo kon iedereen zien dat ik jarig was. Ik was zo fier op mijzelf dat ik elf geworden ben, dat zou je toch ook zijn als je nog maar pas in een andere school en klas zit. Thuis hadden we taart gegeten, er was alleen een beetje te veel suiker op. Mama wou de taart eens uitproberen. Ze had gelijk, ik zou dat ook doen zo een mooie taart. Ik kon de kaarsjes niet allemaal ineens uitblazen, elf is een groot getal, de kaarsjes stonden ook niet zo dicht bij elkaar dus was het moeilijk ze in 1 keer uit te blazen. Mama had Spaghetti gemaakt, dat smaakte eens, het was lang geleden dat we Spaghetti gegeten hadden. Op school konden we een Hot-Dog eten maar ik heb het niet gedaan, dat eten vanop school is een beetje zoals in het vliegtuig, als je al eens in een vliegtuig hebt gezeten en er bijna ziek uit kwam dan heb je er niet veel zin meer in. Ik ga stoppen want ik moet in de douche . Wachten op papa zal niet kunnen, die staat in de file in L.A. door de stormen, papa zegt dat het daar al op Venetie lijkt... Heel veel groetjes Catherine DaAa-aAaG...