Wednesday, June 15, 2005

"Universal Studios" trip

hoikidoikie!
Jullie weten wel al dat ik gisteren( dinsdag) naar de universal studios ben geweest! Jullie kennen waarschijnlijk het filmmerk Universal, wel daarvan zijn we naar het pretpark gegaan. Daar vlakbij zijn de studios enzo... Het pretpark was supertof! Er zijn wel niet zoveel attrakties maar het valt wel mee. Ik ga je nu uitleggen in welke ik ben geweest:

"De Mummie": was de nieuwste attractie. Je zit in een auto of karretje en je maakt een rit(kort maar snel!) in het donker en als je kunt zien kan je alleen maar griezelige dingen zien! OP het einde stop je vlak voor een muur, en dan maak je dezelfde rit maar achteruit.

Dan heb je "Back to the Future": dat is een kamertje met een auto in, die auto wordt dan naar boven gebracht en dan kijk je naar een heel groot scherm en het is precies of je er echt in vliegt!!! Dan ga je naar tijden van vroeger en ook in de toekomst!

"Jurrasic Park": dat is zoals een splash, iets met veel water dan, en op het einde vlieg je naar beneden!"

"Van Helsing", je kent die film wel he, die vampier!? Wel het was een hele grote kamer met allemaal gangen en je moest daar in wandelen, en dan kwam je allemaal supergriezelige dingen tegen! Ik denk dat dat het is, ik weet wel dat ik er eentje ben vergeten maar ik kan het me nu niet herrineren.

Het was wel supertof en ook warm!!!
Zo zag mijn dag eruit! Het was een toffe dag!
Morgen-donderdag laatste schooldag! Jipieee!
nog vele groetjes van eveline!