Sunday, June 12, 2005

UCLA Basketball Clini

juuw,
ik had zaterdag een basketbal camp van Ben Howland, de hoofd coach van het UCLA basketball team bij ons in de High School, we kregen een t-shirt van het camp zelf. UCLA is het team van University of California Los Angeles, een univerity team maar op het niveau van professionals.

Het begon om 8 a.m. en het duurde tot 1 p.m. , dat was wel erg lang want het viel vrij zwaar uit, maar het was wel tof. Ik viel wel bijna om van de honger want je kon er alleen iets kopen en ik had geen geld bij, gelukkig wel een flesje water.
Het zijn wel heel grote mannen, die coaches van UCLA, ze waren trouwens met 3 en 2 managers en nog andere coaches.

Vandaag heb ik eindelijk mijn 'portable basketball system' gekregen, het was nog een heel werk om hem in elkaar te steken en de voet te vullen met water, morgen ga ik hem eens goed uittesten! Nu kan ik veel oefenen, want dat moeten we van de coach, een heel uur lang eenzelfde worp oefenen tot hij perfect is, elke dag! Ik ga het ook eens aan Benjamin leren.