Thursday, June 16, 2005

Mijn laatste schooldag in 7th grade!

Hey, vandaag was de laatste dag school! Jullie moeten niet boos op mij zijn omdat ik dat altijd zeg want jullie hebben die 2 weken vakantie al gehad! Wij hadden maar 1 week paasvakantie, en geen krokus. Eerst wou ik geen artikelke schrijven over vandaag omdat jullie dan zo zouden beginnen denken van 'stoefer', maar dan zei mijn mama dat ik eigenlijk wel over vandaag mag vertellen omdat jullie die vakantie al in het jaar hebben gehad.

Vandaag was het weer een toffe dag, weer niets gedaan, het was zelfs een korte dag! Een half uur voor elke les! Tijdens 'P.E.' mochten we buiten doen wat we wilden, de meesten van onze 7de graad stonden bij de 8 graders, omdat dit de laatste dag was op onze school en daarna gingen ze zelfs nog naar 'Magic Mountain' (six flags) dus konden we ze alleen maar zien in de ochtend!
In 'engels' hadden we een feestje, met koekjes enzo...
In 'science' keken we naar "Peter Pan".
In 'wiskunde' mochten we ofwel verder naar "Peter Pan" kijken of gewoon wat babbelen.
In 'art' hebben we dingen helpen brengen naar andere klassen ofzo...
En in 'social studies' hebben we pizza gekregen en dan in ons klaslokaal wat gebabbeld.
In alle lessen mochten we ook ons "yearbook" laten signeren, tof zo'n boek, dat staat vol foto's en en korte artikelkes over het hele schooljaar, alle leerlingen komen er in voor, en nu liet iedereen dat door zijn klasgenoten signeren.

De vakantie begint al goed voor mij! Morgen heb ik een 'Sleepover Party' bij Kaleigh! Het gaat tof worden!
Ik zal er zeker ook iets over schrijven!
nog vele groetjes van eveline!!!