Tuesday, July 05, 2005

naar Lake Arrowhead

Sfeerbeeldjes van een late namiddag aan het dok met zwemmen, hamburgers barbecuen, canoen en vuurwerk kijken.

(foto's van vorig jaar aan hetzelfde meer)

We zijn naar Lake Arrowhead geweest, het was heel leuk, we zijn naar het meer geweest en het was heel kou maar ik heb gezwommen. In de middag hebben we een hamburgur gegeten op het dek,het was heel lekker maar ik kon dan niets meer eten want ik had hoofdpijn.

We hebben naar het vuurwerk gekeken en het laatste was heel groot allemaal tegelijkertijd en boooooooooooooooom zo luid was dat dat mijn oren al pijn deden.

De volgende ochtend was ik heel vroeg wakker geworden. We zijn dan nog eens naar het meer geweest en we hebben de eentjes gevoerd en er kwamen heel grote vissen ook het brood opeten en die waren mischien wel een halve meter lang.
Dan zijn we gaan eten in een restaurant in een ander stadje ik at vier wafels, worstjes en 2 eieren en hete chokolademelk mmmmmm en dan zijn we weer naar huis gegaan en weggereden we moesten wel 4 uur rijden dat was heel lang en ik heb een half uur geslapen dat deed heel veel deugt. Denk je nu dat ik genoeg heb geschreven o.k. ik zal al stoppen.

dada allemaal
HELENA VAN BRANDE