Saturday, July 23, 2005

Helena of ?

Helena's tekening: cheerleaden en verjaardagsfeestje
Hoe gaat het daar allemaal? met mij gaat alles goed. Ik heb gisteren weer cheerleading gedaan, en toen ik daarna op de zetel lag, na een tijdje, begon ik heel warm te krijgen en dan sprong ik in het water!! Ik ben in mijn laatste boek van de bib bezig, een heel mooi! Het gaat over een paardje die in de post mee gaat naar een dierenkliniek en over een meisje [een groot meisje]. Catherine's boeken zijn al uit maar ik weet nog niet of Eveline haar boeken uit zijn. Dan kunnen we om nieuwe boeken gaan.

Zaterdag 30 juli ga ik naar een verjaardagsfeestje van Alex haar echte naam is Alexandria, een lange he, maar zo heeft iedereen hier een tweede naam, maar ik weet er geen voor mij, mischien Leentje of zo ? Maar jullie moeten ook eens denken en dan zal ik heel blij zijn ok? Maar het geeft natuurlijk niet als jullie er geen vinden dan zou Leentje wel goed zijn.

daaaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal HELENA