Friday, July 22, 2005

babysitten

Hola, het is eveline weer.
Nu ga ik eens wat schrijven over dat babysitten dat ik doe.
Ik ben nu al veel gaan babysitten bij onze buur. Het kindje(Noah) is 1 jaar 'n half oud en dus nog klein. Da mama is zwanger voor deze week! dus ik hoop dat het rap komt! weet je...om Noah het te laten wennen dat hij dus een zusje krijgt (dat het een meisje wordt mag iedereen al weten hoor) praten ze natuurlijk veel over 'haar'. Maar vanmorgen, natuurlijk, heb ik de naam gehoord! dus ik weet de naam!! hihi!!
Vanmorgen ben ik met hen mee naar de Albertsons gegaan. De Albertsons is de supermarkt hier. We kregen dan weer een frappucino uit de starbucks en dan al ons gerief gaan halen dat we nodig hebben. Anders ben ik gewoon in de namiddag al eens gaan babysitten. Maar wel, Marion een aupair die Nonie heeft was er wel, maar ik moest gewoon op Noah passen.
Als bedanking heeft ze ons op een Nail-spa getrakteerd! Dus heb ik weer van die mooie gelakte teentjes met bloemetjes erop.
Oke, nu weten jullie weer een beetje over mijn "leven", groetjes eveline