Sunday, July 17, 2005

alexander van brande presents...

... pald g

Pald G in Windows Mediaplayer
jaja eindelijk is mijn eerste echte kort-film online.
Als je het eens wil gaan bekijken, moet je dat maar doen en je mag ook altijd reacties geven in mijn gastenboek.

Een beetje meer uitleg over het filmpje.
De titel is "pald g" en is geregiseerd door 'alexander van brande' (mijzelf dus) en ik deed ook de editing. De acteur is "Juan Nates" een vriend van mij en de muziek is van "Jan Verstichel" een andere vriend uit Gent (Belgie).
Het filmpje gaat over een magic basketball die oud en versleten is en werd weggegooit in de vuilbak maar die waait om en de bal botst weg naar een basketpleintje waar een slechte speler aan het basketten is, tijdens een pauze aan het waterfontijntje vindt hij de magic basketball. Hij probeert de gevonden bal en merkt tot zijn verbazing dat hij plots veel beter speelt. Maar.... na een tijdje spelen raakt hij de bal weer kwijt, maar hoe???

dit is de site waar je moet zijn - klik op movies - @lexs

Wanneer je windows mediaplayer het niet onmiddelijk wil afspelen, wil dat niet zeggen dat ik je niet graag mag maar eerder dat je de nieuwere versie moet downloaden, makkelijk en gratis!

Ik bekijk morgen nog andere mogelijkheden als ik weer fris uitgeslapen ben.

veel kijkgenot .... @lexs