Wednesday, July 13, 2005

jr. lifeguarden

hallo,
hier ben ik ook weer eens na een lange tijd.
Nu ben ik met van alles tegelijk bezig, ik heb een film gemaakt waarmee ik deelgenomen heb aan het "Teen-Videofestival" -spijtig genoeg was ik niet bij de gelukkige winnaars- die film staat nog niet op het internet omdat mama of papa de bestandsgrootte nog moet verkleinen... maar dat zal ooit nog wel eens gebeuren.

Ik heb ondertussen ook al 2x een jr. lifeguard-cusus gevolgd, de eerte keer ben ik ziek geworden in het midden dus kon ik de 2de helft niet afwerken dus heb ik maar gewoon de volgende cursus opnieuw deelgenomen. Na de cursus rij ik met mijn fiets naar huis om te lunchen en moet dan na 20 min. weer terug om te gaan "lifeguarden". Ik sta dan bij een echte lifeguard want ik ben nog maar een junior-life-guard dat eigenlijk wel tof is want dan mag je zo roepen door ne micro naar iedereen die iets misdoet.

Voor een echte lifeguard te zijn moet ge 15.5 jaar zijn en ik ben nu 14.5 dus mag ik volgende zomer beginnen met echt lifeguarden. Ik moet dan wel eerst nog een cursus volgen die noemt "american red cross community CPR, standard first aid and lifeguarding today" Maar de min. leeftijd is 15 eer je een diploma kunt krijgen, daarna kan ik dan lifeguarden als studentenjob of vakantiejob en verdien ik er al geld mee.