Saturday, July 09, 2005

in de morgen

Het is vroeg in de morgen en ik zit al te bloggen! Ik ben nog maar pas wakker en mama heeft in haar eigen blog geblogt ik weet dat dit wel ingewikkelt is maar dat kan wel eens gebeuren. Ik heb geslapen en gedroomt en nu ben ik ineens wakker.

Gisteren had ik cheerleading en het was heel leuk je moest eens weten wat wij al allemaal gedaan hebben, welja dat ga ik nu zeggen.


Eerst hebben we allemaal geoefent welke bewegingen we moesten doen en die moeten we dan oefenen thuis van 3 bl. maar het was wel gemakkelijk. De tweede keer hebben we leren springen en dan iets in de lucht doen. En de derde keer moesten we leren om op elkaar te staan, stunt en dat was gisteren.
Het is altijd al leuk geweest.


Met mij hier gaat alles goed :-) En met jullie??

ok straks gaan we eten dus,
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

HELENA VAN BRANDE