Monday, July 11, 2005

aloha, hier ben ik weer

hoikidoikie allemaal
Het is lang geleden sinds ik nog eens hebt geblogt, dus ikke zal weer eens schrijven over mijn zomer.
Ik heb nog niet zoveel speciale dingen gedaan, maar mijn zomer is wel al plezant geweest! Ik volg elke dinsdag waterpolo lessen, samen met mijn zussen. Omdat ik dat nu toch zo leuk vind ga ik in de club komen denk ik, die is in de High School, maar daarover moeten we nog informatie krijgen. Ook elke dinsdag tekenlessen. En dat zijn de dingend die ik nu zowat doe. Maar in augustus ga ik ook eens zwemlessen volgen en ook surflessen, samen met mijn vriendin Kaleigh.
Na de surflessen komt natuurlijk Anke op bezoek he, Anke is 1 van mijn vriendinnen die in Belgie woont, ze komt mij bezoeken in augustus!! tof he!!! Kan niet w8ten!
Natuurlijk zwem ik ook veel in het zwembad en lees ik veel. Ik lees niet zo graag saaie boeken dus de enige boeken die ik lees is over weerwolven en vampieren, griezelig maar ik kan daar wel tegen. Krijg er geen n8merries van dusjah.


Gisteren zijn er vrienden op bezoek geweest, Peter en Benji, met hun kindjes Alexander (ja dezelfde naam als mijn broer) en Asia, het zijn nog kleintjes maar dat geeft niet want we hebben er mee gezwommen en gespeeld en ons goed geamuseerd. En natuurlijk ook lekker barbecue gegeten!

Ik heb gehoort dat jullie allemaal zo een goed rapport hebben, proficiat he!!!
Ik zit volgend jaar in de 8ste graad (8th grade) en dan ben ik de oudste van de school (Middle School), hihi. Catherine komt dan ook naar de Middle School en zit dan in de 6th grade, zal weer helemaal anders zijn, we hebben allebei al een hele tof schoudertas gekregen, ikke deze en Catherine deze, om goed te starten.
Veel dingen zijn er anders dan de Elemetery School, Catherine heeft ook al haar vakken moeten kiezen, maar de rest zal ze zelf wel allemaal ondezoeken.
We hopen alleen dat we nog naar dezelfde school kunnen gaan, want we zullen ook nog moeten verhuizen deze vakantie, maar daar zal ik later nog wel eens over vertellen.

Nu heb ik weeral eens geblogt en kun je weeral wat commentaartjes schrijven he!
Nog vele groetjes, kusjes, en knuffels van evelinetje!