Monday, February 13, 2006

mijn waterpolo tournament

Aloha, hier ben ik dan na een dagje school na het tournament.
Natuurlijk ben ik wel nog moe want vermoeiend was het wel!
in het vuur van de strijd
Vroeg in de ochtend al opgestaan om te worden opgepikt bij een vriendin. Dan hadden we een lange rit van een uur en een half. Maar de tijd was wel rap opgegaan omdat we "sweet and sour" hadden gespeeld. Dat is naar mensen zwaaien en als ze terugzwaaien heb je een "sweet", en als ze je zien en niet terug zwaaien heb je een "sour".
Onze eerste wedstrijd hadden we verloren met een paar puntjes, maar dat gaf niet voor ons. Daarna zijn we allemaal samen in "Red Robin" iets gaan eten. Daar buiten nog eens in de founteintjes zitten spelen en dan was het weeral tijd voor onze volgende wedstrijd. Die hadden we gewonnen met 6-10!!! Dat was dus heel goed!
Vlak voor die wedstrijd kwam ik te weten dat zij allemaal daar in een hotel blijven en ze vroegen of dat ik ook kwam dus vlug nog eens mijn familie bellen om te vragen, en ja het mocht. Het was daar wel een leuk verblijf en zeker een lekker uitgebreidt ontbijt!

Op zondag onze 2 wedstrijden alle twee verloren, maar het is de leute die telt! We hadden 's middags "taco bell" gegeten, maar ik niet zo veel. Misschien de anderen die een beetje te veel hadden gegeten en dan bijna naar de bodem zonken!

In dit tournament hebben we veel nieuwe dingen geleerd en dat is goed. Misschien tegen mei dat we alweer wat beter zijn want dan hebben we nog een groot tornooi in "San Diego": 3 dagen 'met' hotel!

Deze zomer gaan al mijn waterpolo vriendinnen naar Hawaii, ik zou eigenlijk ook heel graag gaan, maar mijn ouders denken dat het te duur is ... En ze doen het maar om het jaar, dus niet ieder jaar. De volgende keer zouden mijn vriendinnen mss niet mee mogen, ...
maarja, blijven hopen!!! Ik zal wel zien ...


veel groetjes van Eveline :-)