Saturday, February 11, 2006

IHoP


"Mama, mag ik hier blijven slapen? Iedereen blijft!"
"Ok, maar waar gaan jullie dan overnachten en wie gaat dat betalen?"
"In een hotel en ze vragen of ik ook blijf en het kost niets. Er zijn ook een paar ouders die hier blijven!"
"Maar je hebt niets extra's mee, hoe ga je tanden poetsen enzo?"
"Oh, ik vind wel iets, ik zoek wel een oplossing. Olivia heeft extra kleren mee die ik mag gebruiken. Straks gaan we pizza eten en ik heb nog geld over."

Typisch Eveline. Ze heeft dit weekend een waterpolo tornooi op een dik uur rijden hier vandaan. Vandaag had ze ge-carpooled met een vriendinnetje, morgen is het onze beurt. Natuurlijk is het veel leuker om met heel de meisjesploeg samen in een hotelkamer ter plaatse te overnachten, maar dit klein detail was haar ontgaan.

Catherine is 's avonds in haar plaats gaan babysitten. We zijn dan met de rest langs geweest bij IHOP of "International House Of Pancakes" voor pannekoeken met worstjes, spek, ei en hash browns.
En morgen vroeg op zodat we op tijd aankomen in Long Beach voor Eveline's eerste match.