Monday, January 09, 2006

weer school na kerst

Ahoy allemaal!

Jullie vinden het zoals mij ook wel spijtig dat de kerstvakantie over is he!
Maar het was dan ook leuk om mijn schoolvriendinnen weer te zien en wat te kunnen kletsen.


Mooi weer is het hier nu ... we zijn midden in de winter en " stralende zon"? Buiten met een t-shirtje, niet normaal!
Maar dat is South California natuurlijk! ;-)

Ik heb het druk de komende dagen ... eens zien ... morgen, dinsdag begint waterpolo opnieuw, woensdag mag ik 's avond gaan babysitten, donderdag weer waterpolo en vrijdag? Weet ik nog niet, oh ja, op nacontrole van de surgery. Dan is het weekend, weer eens rusten. Ahja, en het is verlengd weekend! Wij hebben geen school op maandag, "Martin Luther King Day"!

Jah, dat was dan weeral zo een beetje!

nog heel veel kusjes van evelineke, en ik zal rap weeral eens bloggen als ik nog iets te vertellen heb!

Dadada, xxx