Tuesday, January 03, 2006

gelukkig-nieuwjaar-allemaal

gelukkig-nieuwjaar-allemaal-en-mag-je-veel-plezier-hebben-in-het-nieuwe-jaar-van-eveline

hoj allemaal!
het is eveline hier een keertje weer!
en hoe is het nieuwe jaar bij jullie allemaal begonnen? Bij mij goed hoor!

Jullie moeten eens weten wat ik vandaag allemaal moet doen...de tandarts gaat er bij mij weeral eens wat tanden uittrekken! In Belgie hadden ze der ooit al eens heel veel uitgetrokken (bijna al mijn melktanden omdat die niet vanzelf los willen!!!) Maar nu heb nog 2 melktandjes (alle, melktandEN) den ene is aan de onderkant en das zo ne grote (w8 hoe noem je die nu weeral..ahja een kies) En die zakt altijd maar dieper en dieper in mijn tandbeen. De andere die ze er moeten uitrekken is van boven en die moet eruit omdat er ene onder zit (alle, boven) en die is schuin aan het groeien. Ze gaan daar een kettingkje aan vastmaken dat de orthodontist dan via mijn beugel zo zachtjes naar beneden kan brengen. Bij de onderste tand zit er geen definitieve tand onder, daar gaan ze op mijn 17jr. een transplantaat zetten, voorlopig krijg ik een stukje tussen mijn beugel om die plaats vrij te houden. Voor vandaag gaan ze me wel een beetje in slaap doen en daarom mag ik nu niet meer eten of drinken. (ze noemen dat een "oral surgery")
Nu weten jullie daar ook weer een beetje over.

Gisteren zijn we ook eens gaan shoppen. 'k Heb een nieuwe jeans (die ik natuurlijk nu aan heb) met een riem erbij. Ja nu dat we deze vakantie van bij ikea een kast hebben gekocht voor mijn kleren heb ik nu natuurlijk plaats genoeg om al die kleren in te stoppen !!!

Het weer is vandaag ook al weer beter. Ja, het regende 2 dagen en de rest van de week voorspellen ze weer zonnig. Kan ook zijn dat het wel heel de week goed weer is en dan het weekend slecht, maar dat is Amerika (dat zeg ik altijd, "dat is wel Amerika")

nu weten julie weer een beetje over hoe het hier nu is!
nog heel veel kusjes van eveline-XxX-