Saturday, December 24, 2005

Wicked Christmas Lights

Ik zal beginnen met over mijn ma. Zij vond haar foto op haar blog al heel overdreven, maar toen had ze het filmpje nog niet gezien. Wel ... hier heb ik 3 filmpjes, van mensen die hun huis nu wel ietsjes te veel hebben versierd, ik ben er zeker van dat zij wel de contest van best versierde huis zullen winnen!!! ... 'k ga nu niet te veel meer zeveren want jullie willen wel die filmpjes zien waar ik over aan het praten ben (begin te kijken met het eerste, het zotste wel).

Wicked Christmas Lights

Wicked Christmas Lights I

Wicked Christmas Lights II

Wicked Christmas Lights III


ok, pretty neat huh....

Heb ondertussen nog het bedrijf gevonden die zich er mee bezig houden, lindsaylight
je moet er maar eens rond kijken dat is zot hoor, voor de set-up hebben ze zoveel lichtjes dat je ze niet eens kunt tellen, een stapel van 1 meter hoog en 3 meter lang ... en zoveel meer, kijk zeker maar eens naar de set-up, want daar zou ik me toch liever niet mee bezig houden...