Thursday, December 15, 2005

oma's eerste wandeling

"Ik ga naar boven" zegt ze stilletjes na het avondeten en het luidruchtig na-tafelen met de kinderen, ze is moe van een drukke, ontspannende dag, ze is ook nog steeds mis met "boven" want ze slaapt op de benedenverdieping "onder" de keuken.

"Ik denk dat ik eens een wandeling ga maken, dat pad dat Greet me heeft aangeraden, zou dat lukken?" Natuurlijk! Ik ben met haar meegegaan om de start van de bergweg te vinden, daarna wou ze het alleen verder doen.

"Het is echt de moeite! Mooi en niet te ver! Ideaal, echt waar, nen echten aanrader en zo goed weer! 't is gewoon perfect!" Ze heeft ervan genoten en was goed op tijd terug zodat ik niet de kans had om ongerust te worden.
oma's matching earrings
(merk op: oma's matching earrings)

"Dat heb ik nu nog nooit gedaan ze!" Na school reden we even langs bij "Jamba Juice", ze had haar al aan een tafeltje geinstalleerd om haar drankje op te drinken , niet wetende dat we dat gewoon meenemen in de auto en verder rijden, oma moet toch alles leren niet?