Wednesday, December 21, 2005

KERSTMIS...nog een paar daagjes!!!! :-)

Merry Christmashoikidoikie people! ;-)
het is eveline nog een keer! Jah, 't is lang geleden maar ik zal dan maar nog eens iets typen!
Nog een weekje, wel nee, nog een paar dagen school en dan kerstvakantie! Ik kan zeker niet wachten!
Op school beginnen we natuurlijk al met elkaar een kaartje en een klein pakje te geven en
niemand die iets anders dan over de kerstvakantie kan praten. Het is eigenlijk wel wat raar zo, 't is snikkend heet (je kan buiten in uw shirtje lopen) en 't is kerst!!! Waarschijnlijk is dat daar bij u heel wat anders!!!

Hier is alles ook al goed, nog bijna geen pakjes onder de kerstboom maar dat komt wel nog! (hopelijk) ik vraag me wel af wat ik ga krijgen, maar ik zal mijn nieuwsgierigheid maar wat moeten inhouden tegen kerstochtend! Ik weet wel wat ik mezelf ga geven, voor mezelf ga ik een ipod gaan kopen met al het geld dat ik gespaard heb met babysitten! Als je niet goed weet wat een ipod is, als je op dat woordje ipod klikt dat paars is dan vind je de site, het is wel in het engels maar je krijgt er wel een idee van. Van mijn meter, mijn oma, die hier momenteel op bezoek is heb ik het al gekregen, uggs. Ik heb ze al een paar keer aangehad, en je kan wel zeggen, ze zijn lekker warm!!!! Met oma hebben we al veel gedaan en het is al vree leuk geweest!!

nu weten jullie weer een beetje van hoe het hier gaat, tot de volgende keer!!!
heel veel kusjes van eveline!!! -xoxoxoxox-