Tuesday, November 07, 2006

nog zo een heete dag!!!!

Hallo als je weet zoals gisteren, ik ben terug want het is Helena nog eens.
Vandaag was het weer zoals gisteren en ik moest weer in de shaduw zitten.
Maar nu wist ik wel niet hoe warm het was want ik had vergeten te kijken maar ik weet dat het heel warm is, waarschijnlijk rond de temperatuur van gisteren. Voor " lunch" was mijn beste en nieuwe vriendin met haar vriendin in een stuk shaduw maar er was geen plaats voor mij in de shaduw dus ik zat in de zon naast mijn beste vriendin. Het was nog warm maar het ging wel. Van Halloween had zij nog een groot stuk chocolade mee. Ze gaf mij een stukje (want dat doet ze altijd) en ik stopte het in mijn "lunchbox" of lunchpacket en toen ik zelf klaar was en ik wou het eten was het niet zo veel gesmolten omdat het in de shaduw van mijn lunchpacket zat. Maar het begon direct te smelten als ik het begon te eten dus ik moest het wel rap eten.

In de speeltijd gingen we verhalen vertellen dat bangelijk waren. Ik had er toen twee gemaakt die heel goed waren en mijn vriendinnen (deze keer meer) vonden ze goed. Maar de vriendin van Sally (mijn beste vriendin) wou niet zoveel luistereen en op het einde zei ze niets. Zij kon wel bangelijke verhalen vertellen. Alleen had zij ze niet zelf opgemaakt als ik had gedaan.

Ik ben juist klaar van wassen en nogthans zweet ik en ik heb dorst. Ik hoop dat surfen leuk zal zijn en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Helena