Thursday, September 01, 2005

"mijn eerste schooldag" by: eveline

Haai, hier ben ik weer eens!
Nu mijn eerste dag school over is, zal ik maar eens wat vertellen he.

Alles verliep goed, mijn eerste klas is wel "Social Studies", 1 van de vakken die ik niet zo leuk vind.
Mijn dag start altijd goed he :-(
Maar dan heb ik "P.E"(=turnen) , daarna nog allemaal klassen/vakken.
In al mijn klassen heb ik wel iemand die ik ken, maar die zijn soms minder leuk, toch zitten er ook goede vriendinnen in sommige van mijn vakken.
(update mama: doordat iedere lln zijn eigen lessenschema heeft, wisselen ze onafhankelijk van elkaar steeds naar een ander vak/klas, zo zit je voor ieder vak bij andere kinderen samen)
Er zijn ook veel nieuwe leerkr8ten op school, ik heb een nieuw iemand voor social studies, science en engels, allemaal nog jonge leerkrachten,des te beter!
We kregen natuurlijk nog geen huiswerk, we moeten ook geen boeken kaften en ook geen schoolgerief gaan kopen. In de klas zijn we gewoon over de klasregels gegaan enzo... ik hoop dat dit een leuk jaar gaat zijn als 8th grader, oudste van de school!!!!!! Ze zijn in ieder geval al foto's komen maken voor het jaarboek!
stuur me nog wat e-mailtjes of comments over jullie eerste dag school !!!!!! hou mij op de hoogte!!!
heel veel kusies van evelineke