Saturday, September 10, 2005

Halifax in concert

hey,
ik hoor sinds kort bij "The Thousand Oaks Teencenter Video Production Team".
Pete Martenez (multimedia begeleider van het teencenter), nog nen gast en ik, wij ons drietjes gaan op concerts in het thousend oaks teencenter gaan filmen. Daarna de opnames editen en publiceren.
Halifax in het Teencenter door Alexander
We hadden vrijdag nacht ons eerste concert, met in het hoofdprogramma halifax( seen on MTV)
een zware punk groep. Ik en die andere gast filmden het hele concert, de voorprogrammagroepen en nadien ook nog wat interviews met het publiek en de groepen. Om 11.30 pm was ik terug thuis.
De sound system was goed en luid ... vrij zwaar voor in een gewone sportzaal.
Er waren ongeveer 400 jongeren uit de Highschools uit de buurt.
Bij het filmen mochten we gaan waar we wilden, op het podium, tussen het publiek, gewoon overal. Ik zat/stond vrij vaak op het podium vlak naast de boxen, heb na een tijdje wel oordopjes in gedaan.
In loop van deze week gaat Pete me dan opbellen om de tapes te gaan bekijken en mss al een deel editen want we zullen 2 verschilende versies moeten maken. Eentje van 1 min( dus dat is van 100 min tape-opnames 100x kleiner gaan ;-) Dat zal op de locale tv-stations worden getoond als reclame voor het Teencenter en dan nog een filmpje van +/- 15 min. ook.

Pete gaat t-shirts laten maken voor ons , met de naam van ons team op.

september 23 zal ons volgende concert worden