Monday, April 10, 2006

my special announcement

Well yeah...since that it is kinda boring up here and I don't even read the add's anymore I just thought by myself that I'll have the change this and leave something behind here too.


maar het probleem was eigenlijk dat ik niet wist wat hier te schrijven. dus ja...

maar gisteren had een vriend van mij (zack castro) die vroeg mij om hem mijn video dat ik gemaakt heb voor de "Thousand Oaks Teen Center" de "Battle of the bands" eens door te sturen.
maar ja... nu dat filmke is wel 60 mb. en hoe kun je dat nu door sturen, ja ik kan http://www.yousendit.com/ gebruiken he, maar toch, dus had ik het idee om het gewoon op www.youtube.com te zetten. je kan daar tot 100mb /10min van video op kwijt dus ik kon dat doen.

wel nu staat het er op en wou het gewoon ook hier eens tussen zetten om het met iedereen te delen.

Eerst even een beetje achtergrond info en dan mag je het zien, en ja, je kunt vals spelen en gewoon door gaan naar het filmpje maar wie weet zie je iets dat ik hier beschrijf wat je mss niet zou willen gezien hebben, dus ik denk dat het beste is om gewoon hier nog even te lezen en dat pas begint te kijken. (it's for your own good you know)

  • het filmpje is edited with "sony vegas movie studio" voor degene die er wat van kennen weten dat het een heel goed programma is.
  • het was eigenlijk al een paar maanden geleden gemaakt maar, het staat nog maar 14 uur online.
  • het is gefilmd/ edited by @lexs (me)
  • behalve de music en het zingen enzo.
  • er is eigenlijk niets om zorgen over te maken dus kan je gewoon rustig gaan kijken.


Ok thats it, so if you want to feel free to leave a comment so I know what I can or have to do better next time.

this is @lexs singing off.