Monday, March 06, 2006

June Mountain California

Hey iedereen!
Ben nu al een weekje thuis na mijn skivakantie in California. In de foto die je hier naast kunt zien is van links nr rechts, Tricia, ik, haar zus en mama. Ik ben met hen mogen meegaan. Op de achtergrond kun je een deel van de bergen zien. Als je achter ons naar beneden gaat zit je in een zwarte piste, we hebben die eens gedaan en die was nog redelijk gemakkelijk, de "tubes".

Dus wij hebben geskied. We hebben afgesproken om volgend jaar te snowboarden om dat we dat ook wel eens willen proberen. Het was heel leuk en natuurlijk hebben we een paar schooldagen gemist. Dus moesten we wel veel inhalen! Maar dat geeft niet. Het was er erg koud, maar de laatste 2 dagen konden wel al in een trui skieen. Het was ongelooflijk leuk en plezant en volgend jaar gaan we nog eens! Mss voor kerstmis. Het is er zeker niet druk. Voor op de skilift te gaan moet je niet aanschuiven. Mss hangt het er ook aan voor welke tijd van het jaar.We hadden een klein huisje met twee slaapkamers, keuken en woonkamer.


Hier boven heb je dan nog twee foto's van ons. De eerste is van mij en Tricia wanneer we onze sneeuwman aan het maken waren. De foto rechts ben ik, Tricia en Morgan. Morgan is de zoon van vrienden van Tricia's ouders.
Ik ben diegene in het wit en Tricia is in het blauw (een pull van mij). Ik heb ook een sjaal aan als je nog altijd niet weet wie ik ben op de foto.

Nog heel veel kusjes van Eveline.


De foto's zijn genomen met een wegwerp onderwatercameraatje dat nog net niet over zijn vervaldatum was, daarom zijn de kleuren wat raar en lijken de foto's wat vervormd.