Monday, August 22, 2005

wat vanalles :-)

aloha iedereen
hier eveline nog een keer

ja het is lang geleden, en daarom ga ik het extra large maken,(wat is nu allemaal ga typen)
Ik zal dan maar eens beginnen.
Zoals jullie weten,
nee w8 ik ga het andeers beginnen, want zo gaat het veel te saai worden, mjn tekst e.
De vakantie is bijna om. en daarom hebben we iets gezocht om da vakantie mooi af te sluiten: namelijk een surfkamp!!! Het zal wel maar 4 dagen zijn, en ook wel korte dagen, het is van 9 uur in de ochtend, oh nee, vroeg op staan! tot 12 uur.
En de maandag, dat zijn we vandaag, ging het niet doorgaan, maar we wisten dat maar in de ochtend , dus ik had vroeg moeten opstaan!! maarja... Ik, als je mijn naam bent vergeten: Eveline. Ik kan dus maar 3 dagen doen!!!want...donderdag hebben we die "orientation day" , ja jullie weten waarschijnlijk niet wat dat betekent e, awel dat is dus dat je een uurke naar school moet, voor een pasfototje laten trekken van jou, en je krijgt dan ook je schema, en de neiuwe leerkrachten worden voorgestelt en allemaal die dingen. Ik hoop wel dat ik zoveel mogelijk klassen samen zit bij mijn vriendinnen!maar dat zal ik donderdag wel zien.
In het surfkamp zitten we ook maar met een klein groepje, maar met hoeveel weet ik niet, het zijn wel nog altijd dezelfde leeraars heb ik gehoord. den p.j. ,
den diene voor degene die het weten, die mij en catherine altijd "little waffle" noemden.
en dan dienen eigenaar van"surflaws"
maar natuurlijk ben ik die naam vergeten e!!!
we zullen ook veel fototjes trekken, want jullie hebben graag fototjes e!! ;-)

ik ga dit jaar ook beginnen met waterpolo, ik had deze vakantie een kamp gedaan en daarmee ga ik beginnen met waterpolo, w8 deze zin moet ik anders eindigen omdat dat hetzelfde eindigd als die dervoor. okay, en daarmee ga ik in de club, southcoast waterpolo club.

Gisteren zijn we ook al schoolgerief gaan kopen, dat brengt me eigenlijk al meer in de sfeer van school, oeioeioei, ik heb wel niet veel goesting om weet naar school te gaan, maar aan de andere kant eigenlijk wel, want dan zie ik mijn vriendinnen weer, degene waarvan ik gans het jaar niets van heb gehoord.
w8, gans de vakantie, niet het jaar!

ja nu weten juillie weer een beetje, hoe het met mij is, en hoe mijn vakantie er uit zag, en nog steeds ziet, spijtig begint het school in een klein 2 weekjes :-( :-)
nog heel veel groetjes aan jullie daar, en kusjes van evelineke