Monday, April 25, 2005

Mijn eerste weekend in LA

Eindelijk ben ik genoeg uitgerust om zelf eens in de blog te schrijven. (gerecupereerd van mijn jetlag)
Voor mij begint mijn vakantie nu echt.

Zaterdag zijn we samen met de kindjes eens naar de zee geweest. Daar hebben we een groep spelende dolfijnen gezien, wou het nog fotograferen maar was te laat. Na het vele spelen met iedereen, ben ik uitgeteld met Eveline en Catherine in de zetel gekropen, om dan samen naar de film "Blue Crush" te kijken. (een flim over surfgirls) Daarna ben ik weer zoals elke avond als een blok in slaap gevallen.

Na een ochtendwandeling op zondag naar de plaatselijke winkel, zijn we met zijn allen naar "Hollywood" en "Beverly Hills" gereden. Na een rit op de "Mulholland Drive", zijn we via "Beverly Hills" naar de "Hollywood Boulevard" gereden. Om daar op de beroemde "Walk of Fame" te wandelen.
Zoals de echte toerist heb ik er ook een massa foto's van gemaakt.

Vandaag was het een rustige dag, de kindjes weer naar school en wij zijn thuis gebleven, ik heb aan het zwembad gelegen. Ik heb dus eindelijk een beetje in mijn boek kunnen lezen. Zo gebeurt het zelfs dat ik soms vergeet dat ik in het verre Amerika op vakantie ben.









En dan,
nadat ik de kindjes van 't school gehaald had,
is Ann geheel onverwacht,
zelf ook in het zwembad gesprongen.
( het was haar eerste keer hier)