Monday, April 11, 2005

gips aan de kant!

ellow everybody!!!En hoe gaat he met jullie vandaag?
Ik ben vandaag naar de dokter gegaan, enja inderdaad mijn gips is eraf!!!!!Cool he!
Maarja...nu moet ik wel weer mijn been trainen. Om naar school te gaan moet ik toch nog min. 2 weken een bot dragen, dat is zo'n groot dik ding dat heel warm is vanbinnen! Dus vooral vandaag op school, het was wel warm zenne!!! Over thuis gesproken, Thuis mag ik mijn bot afdoen en mag ik al proberen wandelen met mijn voet. Het gaat wel maar mijn enkel kan ik niet bewegen, want dan doet het wel nog wat pijn!!!Jah... mijn voet is nog niet helemaal genezen e, wel al veel maar niet helemaal.

Nu jullie dit weten zal ik wat over andere dingen praten e. Awel gisteren(zondag) hebben we 's avonds naar 'the day after tomorrow' gekeken. Echt nen rampefilm maat!Maar wel zeker nen toffe. Er zijn dan allemaal tsunami's en tornado's en de ijstijd komt in een week en iedereen moet zich proberen redden. Maar meer ga ik wel niet zeggen.we zijn ook naar dat dorpje Ojai gegaan en nog allemaal dingen.
Morgen mogen der vriendinnen komen zwemmen, tof e!!! Maar ik weet het nog niet van iedereen of ze nu mogen komen ofniet, ik zal ze straks nog wel eens bellen als ik mag. Ik ga jullie nu laten e...tot de volgende keer en dan zal ik een iets schrijven over morgen. Dadadada -van eveline-