Wednesday, April 06, 2005

Krukken aan de kant!

Ellow iedereen!!!!
Vandaag is het Eveline die een artikeltje zal schrijven(over vandaag natuurlijk!)Vandaag is alles goed gegaan, niets speciaal, ...
Ik ben wel voor de eerste keer ZONDER mijn krukken naar school gegaan. Ik kan wandelen als iedereen kan (dus ge moet u u niet gaan voorstellen; hoe loopt ze daar nu???). Als ik toekwam zijden mijn 'Amerikaanse' vriendinnen: amai kijk eens naar Eveline! Ze vroegen me dan van: waar zijn u krukken nu naartoe??? Ze vonden het wat raar om te zien, ik zonder krukken.

Gelukkig mag mijn gips er bijna af. Nu maandag, dus dat is niet meer zo lang meer. Normaal had de dokter in het begin gezegt dat ik maar 3 weken een gips zal moeten hebben en dan nog 3 weken met zo'n bot (wel een rare bot) maar blijkbaar moet dat niet meer. Maar goed ook!

Nu ik een andere gips heb (water bestendig!!!) heb ik natuurlijk ook al gezwommen hoor, in ons lekker koude (maar toch al verwarmde) zwembad. Natuurlijk hou je dat niet zolang vol hoor in dat koude water. Maar we warmen het nu elke morgen op, dus dat zal rap al wat warmer zijn! Het weer is nu al een paar dagen snikheet!!! Je loopt gewoon overal te zweten!!!! Ik weet wel niet precies hoeveel graden het is, maar het is heel warm!!! (update: 't was 28 gr in de schaduw)

Ja dit was mijn artikelke voor vandaag!
tot de volgende keer dan maar e! -artikel van eveline!!!-