Tuesday, April 26, 2005

Ja,...eigenlijk weet ik geen titel.

Hello iedereen!!!
Eigenlijk heb ik wel geen goesting om nu een artikel te schrijven, maar ik zal het toch maar doen omdat het lang geleden is.

Zoals jullie examens hebben hebben wij er ook, maar dat zijn proeven die we 1 keer in het jaar hebben, zodat de school kan zien of we overmogen. En weet je wat: ze starten volgende week al!!!
Voor 'math' kan het mij niet geven omdat ik daar goed in ben (laatste proef had ik 100%!) maar voor 'engels', 'social studies' en 'science', dat gaat moeilijk worden omdat ik veel meer dan de helft heb gemist!!! En dat is zeker niet gemakkelijk wat we in deze lessen leren!!!

Oke, nu een ander onderwerp. Er zijn bij ons nu 'Presedent', 'Vice Presedent', 'Treaserer', ...verkiezingen. Op het einde van elk jaar worden die leerlngen verkozen. Een paar weken geleden kon je je daarvoor inschrijven en dan hebben ze er van elke groep een paar personen gekozen. Nu hangen er allemaal posters op school met slogans om voor hen te kiezen en delen ze zo allemaal van die leuke dingskes uit waar dan op staat: vote for 'naam'.

Daaaa-aag!!!!!!!!! Kusjes van eveline