Saturday, January 29, 2005

men eerste 2 weken in newbury park


Ik zit hier nu al 2 weken in newbury park , california , en heb me nog tot nu toe nog niet te veel verveeld, bezig met de buurt te verkennen, basketten, films kijken( zoals de laatste die ik nu gezien heb waren: the professional, the italian job, swat , the princess diaries 2 en spiderman 2 ) en men kamer in orde maken, en daar moet nog veel gebeuren: er noeten nog 2 kasten komen, de muren nog vol met posters beplakken( die met de boot op komst zijn , net zoals men bed). We hebben nu ook al gelukkig internet , zodat ik met familie en vrienden uit belgie kan contacteren. ik zit nu ook als sins vorige week in 'newbury park hich school' een toffe grote school met 2000 lln. en begin maandag aan men eerste en echte term (term 2) in de VS.