Sunday, January 30, 2005

dolfijnen

We zijn zins we hier zijn al een keer naar zee geweest en whebben daar dolfijnen in de zee zien spele!!twas vree mooi want ze spronge uit et water zoals in een dolfinarium!!!en da was vree mooi!soms spronge ze same rechtop uit et water!twas vree mooi!

en over chatte ik zal int weekend bijna alleen on-line zijn (smorgens)want dan ist bij jullie savonds en dan zijn altijd de meeste on-line,ik vind et leuk als jullie on-line zijn want dan kan ik me jullie prate ma ksout wel leuk vinde als we in ene box allemaal same kunne chatte want das nie gemakkellijk als iedereen tege mij aant chatte is en da moe kik elke chatruimte een voor een open doen en dan ben ik eel lang bezig want nu ebbe we voorlopig maar nen laptop en das nen ambetante muis (ik kan nie goe werke me tie muis)alle kwout jullie maar zegge ze